.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازنگري سند راهبردی فناوري اطلاعات در مازندران

عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران و مجري سند راهبردي IT استان مازندران خواستار استقلال بودجه IT در برنامه پنجم توسعه شد.

به گزارش خبرگزاري فارس ، علي‌اكبر جلالي ظهر امروز در جلسه ‌هم‌انديشي دولت الكترونيك استان مازندران اظهار داشت: دولت نهم در حال حاضر تلاش زيادي را براي توسعه IT در كشور آغاز كرده است تا مردم بيشتر از گذشته از فناوري اطلاعات استفاده كنند.
وي توسعه زيرساخت، اراده مسئولان، قانون و بودجه را از لوازم توسعه IT در كشور عنوان كرد و افزود: مهم‌ترين عامل توسعه IT در كشور اراده مسئولان است كه در حال حاضر وجود دارد.
جلالي با اشاره به اينكه توسعه فناوري و اطلاعات با فرهنگ‌سازي امكان‌پذير مي‌شود، تصريح كرد: در حال حاضر شرايط توسعه فناوري در كشور فراهم شده است، اما بخش خصوصي و واسطه‌ها كه شركت‌هاي خصوصي را شامل مي‌شود، همراه نيستند.
وي با تاكيد بر اين نكته كه كمترين چالش توسعه فناوري و دولت الكترونيك در استان‌هاي شمالي ديده مي‌شود، بيان داشت: فناوري ارتباطات و اطلاعات در روستاهاي كشور رشد خوبي كرده است.
عضو هيئت علمي دانشگاه علم و صنعت ايران از بازنگري سند فناوري ارتباطات در مازندران خبر داد و خاطر‌نشان كرد: بيشترين هدف اين سند درگير كردن مردم با توسعه IT در كشور است.
وي تاكيد كرد: با توسعه IT در استان مازندران مراجعه مردم به دستگاه‌‌هاي اجرايي بايد به كمترين حداقل خود برسد.
جلالي اضافه كرد: با نهايي شدن سند فناوري در استان مازندران كه تا پايان امسال رقم مي‌خورد، اجراي آن به دستگاه‌هاي دولتي سپرده مي‌شود.
معاون پشتيباني و توسعه منابع انساني استانداري مازندران نيز در اين جلسه از عدم حضور برخي كارشناسان و مسئولان IT دستگاه‌هاي اجرايي مازندران در اين نشست انتقاد كرد و گفت: مدير و كارشناسي نامنظم نبايد مسئوليت بپذيرد.
احمد جمشيدي تاكيد كرد: اجراي درست سند فناوري مازندران سرگرداني مردم در دستگاه‌هاي اجرايي مازندران را كاهش مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.